Storing melden: CV-Ketel, Geiser, Luchtverwarmer, Ventilatie, WTW en Airco
Checklist bij een storing
Wanneer u een storing heeft, kunt u de volgende punten checken om de storing eventueel zelf te verhelpen:
- Controleer of er spanning aanwezig is (230V);
- Zit de stekker goed in het stopcontact?;
- Controleer of de gaskraan open staat;
- Controleer de waterdruk van de installatie (min 1.5 bar, zo niet? Bijvullen van installatie);
- Staan er voldoende radiatoren open? (minimaal 3 radiatoren);
- Eventueel de installatie Ontluchten;
- Staat de kamerthermostaat hoog genoeg?;
- Loopt de klokthermostaat op tijd en staat deze hoog genoeg?;
- Is het toestel opnieuw te starten middels de resetknop?;
- Brandt de waakvlam? (indien aanwezig)
Heeft u alle bovenstaande punten gecontroleerd en blijft de storing aanhouden? Neem dan contact met ons op.
Hoe werkt een storingsmelding?
Een storing kunt u gemakkelijk telefonisch bij ons melden: 0548 - 655 094. Ook kunt u een storing melden via het onderstaand formulier. Op werkdagen pakken we deze zo snel mogelijk op. Is het spoed of heeft u ’s avonds, in het weekend of op een feestdag een storing? Meld dit dan altijd telefonisch.
Bij een telefonische storingsmelding spreekt u na de pieptoon duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer in, hierna wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen om u van dienst te kunnen zijn. Staat er op het display van de ketel een code vermeld?
Geef deze dan ook door.
Storing oplossen met of zonder abonnement
Afhankelijk van uw abonnementsvorm worden er wel of geen kosten in rekening gebracht. Heeft u geen abonnement? Ook dan kunt u vanzelfsprekend een storing melden. Wij berekenen dan voorrijkosten, de tijd die nodig is om de storing op te lossen en de verbruikte materialen.